Lange vlucht van Parijs - Kuala Lumpur - Medan - Reisverslag uit Medan, Indonesië van Ronald Verhagen - WaarBenJij.nu Lange vlucht van Parijs - Kuala Lumpur - Medan - Reisverslag uit Medan, Indonesië van Ronald Verhagen - WaarBenJij.nu

Lange vlucht van Parijs - Kuala Lumpur - Medan

Door: ronaldverh

Blijf op de hoogte en volg Ronald

16 Maart 2011 | Indonesië, Medan

Die nacht heb ik heerlijk geslapen in een prettig hotel vlakbij het vliegveld, in de hotelprijs was een gratis transfer inbegrepen en dat is wel zo makkelijk merkte ik...de service was goed en in tegenstelling tot de ervaringen van anderen met de Franse gastvrijheid was het een en al vriendelijkheid. De avond ervoor alle tijd genomen voor een uitgebreid bezoek aan een naastgelegen restaurant. Ik waande me als een waar wereldreiziger welke in alle rust in een stille hoek van het restaurant zich wegtrok in een literair werk van Remco Campert, "het leven is vurrukkuluk" vernoemde hij het. Dat gevoel kreeg ik nu wel over me heen toen ik een warme slok van de cappucino nam en in gedachte al bij Henni was in Sumatra.. In het boek beschreef Remco net een amoureuze scene van zijn eerste liefde in Parijs, de hartstocht welke hij beschreef kon ik me levendiger als ooit tevoren voorstellen...
Na een soup du champignons, een pizza fromagères, deux Bierre Blanche en 85 bladzijdes verder vroeg ik "l'addition s'il vous plais!" De rekening stelde me niet teleur en was mijn avond in het restaurant na 4 uur(!) ten einde...
Ik snelde me naar het hotel omdat ik de volgende ochtend om 7.00 uur gewekt zou worden voor de gratis transfer terug naar Orly voor het vervolg van mijn reis naar Indonesië.

  • 19 Maart 2011 - 14:38

    Pa En Ma :

    hallo jongen
    het doet ons plezier dat de franse keuken je goed is bevallen maar het is niet alleen rozegeur en maneschijn in parijs.je hebt zeker van parijs genoten maar kijken met smart uit naar je nieuwe ervaringen in het warme en misschien ook natte Indonesié

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ronald

Na maandenlang alleen via sms en telefoon contact met mijn lieverd te hebben gehad zal ik haar op donderdag 17 maart in Medan Polonia Airport weer in mijn armen kunnen sluiten. Na eerst Sumatra en Java bezocht te hebben en van haar familie afscheid te hebben genomen komen we samen terug naar Nederland.

Actief sinds 13 Mei 2010
Verslag gelezen: 128
Totaal aantal bezoekers 28768

Voorgaande reizen:

08 November 2015 - 30 November 2015

Java-Batam-Sumatra-Java

04 Juli 2010 - 04 Juli 2011

Indonesische evenementen

15 Maart 2011 - 02 April 2011

Indonesiereis en samen terug...

31 Juli 2010 - 14 Augustus 2010

De hoogte in...

27 Juni 2010 - 27 Juni 2010

Dagje op de Dommel in Eindhoven

16 Mei 2010 - 01 Juni 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: