Influenza - Reisverslag uit Bandung, Indonesië van Ronald Verhagen - WaarBenJij.nu Influenza - Reisverslag uit Bandung, Indonesië van Ronald Verhagen - WaarBenJij.nu

Influenza

Door: ronaldverh

Blijf op de hoogte en volg Ronald

27 Maart 2011 | Indonesië, Bandung

Ik ben geveld door influenza of iest wat erop lijkt. Hoest, overal spierpijn,koorts en vermoeidheid. Net als vorig jaar lijkt me een ziekloos verblijf niet gegund. Te lang doorgelopen want ik ben al 5 dagen niet lekker, hierdoor ook samen even iets mindere periode. Ik ben namelijk wat prikkelbaarder door vermoeidheid. We zouden vandaag gaan eten met familie als afscheid maar dat gaat niet door, dat levert spanning op tussen ons. Het is nu even zoeken naar de juiste modus, maar ik vind het tijd om naar nederland te gaan zodat we de rust kunnen vinden in de verdere opbouw....het is namelijk erg vermoeiend nu in de drukte van Indonesie en mijn lichamelijke (en geestelijke) vermoeidheid. Ben 5 kg afgevallen!!! Vooral vocht denk ik.......

• 27 Maart 2011 - 08:51

Rene:

Kerel, dat is natuurlijk niet de bedoeling van deze reis. Zorg dat je snel beter wordt. Je moet genieten.

• 27 Maart 2011 - 09:31

Marijke De Haas:

Jammer dat je niet fit bent. Het is natuurlijk ook een heel ander klimaat, eten, etc. Beterschap.

• 27 Maart 2011 - 10:18

Fleur:

Heel erg veel beterschap papa! ik hoop dat je toch nog even van indonesie kan genieten. Als jullie terug komen ben ik waarschijnlijk ook nog onderweg naar huis vanuit londen dus kan ik je niet mee komen ophalen. Toch nog veel plezier in indonesie! liefs x

• 27 Maart 2011 - 12:11

Mama :

Wat vervelend nu dat je ziek bent ik hoop toch dat je nog een paar dagen kunt genieten ,en dat je wat minder prikkelbaar bent .(Hebben ze daar
    geen medicijnman )(grapje)Je kunt natuurlijk wel naar een dokter gaan of ben je daar al geweest? Maar pas in iedergeval goed op jezelf,veel liefs ook voor Henni

• 27 Maart 2011 - 15:07

Suzan:

Namaste, leuk van je te lezen, had het te laat gezien, dus haal het nu in!!
    Hopelijk knap je snel op!! Zodat je nog even kan genieten en goed afscheid kan nemen, van mooi Indonesie. Doe Hennie de groetjes van ons. Beterschap, Suus en Mike

Ronald

Na maandenlang alleen via sms en telefoon contact met mijn lieverd te hebben gehad zal ik haar op donderdag 17 maart in Medan Polonia Airport weer in mijn armen kunnen sluiten. Na eerst Sumatra en Java bezocht te hebben en van haar familie afscheid te hebben genomen komen we samen terug naar Nederland.

Actief sinds 13 Mei 2010