Met de trein van Bandung naar Jakarta - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Ronald Verhagen - WaarBenJij.nu Met de trein van Bandung naar Jakarta - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Ronald Verhagen - WaarBenJij.nu

Met de trein van Bandung naar Jakarta

Door: ronaldverh

Blijf op de hoogte en volg Ronald

28 Maart 2011 | Indonesië, Batavia

Er was niet eerder een mogelijkheid om weer een verslag te schrijven omdat er geen verbinding meer was. Inmiddels zijn we neergestreken in het FM7-hotel in Jakarta, vlakbij het vliegveld Soekarno-Hatta...
Ben nog steeds flink verkouden en vermoeid maar ik ben er weer aan gewend en is het weer als tevoren, we hebben elkaar weer even wat beter leren kennen en dat is alleen maar bevordelijk voor de toekomst...
Vandaag dus vanuit Bandung vertrokken naar Jakarta met de Executive trein van Kereta...een soort NS maar dan eentje die wel stipt op tijd rijdt blijkt achteraf, heerlijk als je bewijzen krijgt dat het wel allemaal kan werken, ook met ouder materieel, ik denk JUIST met ouder materieelen minder poespas eromheen. Gewoon zo'n lok op de rails zetten,een paar ruime comfortabele wagons erachter en fluiten met die fluit!! De reis verliep perfect en onderweg was veel moois te zien..
Ik ga nu even eten...

  • 28 Maart 2011 - 15:52

    Rob :

    Eet smakelijk!

    Wonderlijk dat je in een tropisch land verkoudheid oploopt. Hoop dat je snel weer beter wordt.

  • 28 Maart 2011 - 16:40

    Albert En Henny:

    Hallo Ronald En Henni. We hebben je reisverslagen gelezen zo te lezen eem mooi en warm land,ik herken dat van mijn reizen.Hoopelijk ben je weer wat beter voor je weer de terugreis aanvangd.Groetjes en een mooie terugreis bijde

  • 28 Maart 2011 - 20:52

    Pa:

    hallo beidjes en bijtjes.wij zijn blij dat het allemaal weer wat beter gaat omdat je er aan gewend raakt en liefde en respect weer de overhand hebben gekregen.het wordt nu weer alleen reizen en wij zullen ook erg blij zijn als we jullie weer in het zonnige,maar s'nachts koude eindhoven kunnen begroeten.liefs en groeten.mapa xxxx

  • 29 Maart 2011 - 09:55

    Marijke De Haas:

    Hoi Ronald,
    Mobiele telefoon is door het facilitair meldpunt geblokkeerd. Nieuwe simkaart komt eind deze week binnen. Ze nemen daarover volgende week contact met jou op. Dacht ik eens even rust te hebben hier nu jij op vakantie bent, maar weet je me nog te vinden. Ha ha. Hopelijk alles goed me je. Geniet nog van je vakantie. Tot volgend week!
    Groetjes,
    Marijke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ronald

Na maandenlang alleen via sms en telefoon contact met mijn lieverd te hebben gehad zal ik haar op donderdag 17 maart in Medan Polonia Airport weer in mijn armen kunnen sluiten. Na eerst Sumatra en Java bezocht te hebben en van haar familie afscheid te hebben genomen komen we samen terug naar Nederland.

Actief sinds 13 Mei 2010
Verslag gelezen: 200
Totaal aantal bezoekers 28770

Voorgaande reizen:

08 November 2015 - 30 November 2015

Java-Batam-Sumatra-Java

04 Juli 2010 - 04 Juli 2011

Indonesische evenementen

15 Maart 2011 - 02 April 2011

Indonesiereis en samen terug...

31 Juli 2010 - 14 Augustus 2010

De hoogte in...

27 Juni 2010 - 27 Juni 2010

Dagje op de Dommel in Eindhoven

16 Mei 2010 - 01 Juni 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: