De heenreis via Dusseldorf naar Paris Orly - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Ronald Verhagen - WaarBenJij.nu De heenreis via Dusseldorf naar Paris Orly - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Ronald Verhagen - WaarBenJij.nu

De heenreis via Dusseldorf naar Paris Orly

Door: ronaldverh

Blijf op de hoogte en volg Ronald

15 Maart 2011 | Frankrijk, Parijs

Gisterenmiddag aangekomen in Parijs na een rustige vlucht vanuit Dusseldorf naar parijs met Airberlin. Mijn aanvankelijke vliegangsten ben ik al aardig overwonnen na mijn vorige reis maar bij het aanzien van het kleine propellor-vliegtuig voelde ik toch weer enige twijfel om in te stappen. Maar ik had weinig keus dus overwon ik mijn negatieve gedachten en stapte ik als een klein kind die voor de eerste keer een reuzerad ingaat het vliegtuig in. Bij de ingang stootte ik mijn hoofd;"verdomd hij is echt klein!"
De stewardess liet geen enkel spoortje van nervositeit zien dus het moest wel goed komen dacht ik....
Ik nam plaats in stoel 17A, aan het raampje waar ik recht op de zwarte propellor uitkeek!! Dan kon ik tenminste zien wanneer hij er vanaf zou vliegen!................pffff!!!
Het vliegtuig maakt een korte aanloop in vergelijking met een Boeing 737 welke door zijn enorme gewicht een veel langere aanloop nodig heeft voordat hij van de grond afkomt om in het luchtruim naar groote hoogte te stijgen. De piloot gaf aan dat we naar 2000 feet zouden stijgen....toch 1000 feet minder dan de Boeing!
De vlucht verliep wonderbaarlijk rustig, ik had me veel meer turbulentie voorgesteld en lawaaigeruis van de propellor maar dat viel echt reuze mee, het werd een ontspannen vlucht, om 16.45 uur landde we veilig en comfortabel op Aeroport Paris Orly!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ronald

Na maandenlang alleen via sms en telefoon contact met mijn lieverd te hebben gehad zal ik haar op donderdag 17 maart in Medan Polonia Airport weer in mijn armen kunnen sluiten. Na eerst Sumatra en Java bezocht te hebben en van haar familie afscheid te hebben genomen komen we samen terug naar Nederland.

Actief sinds 13 Mei 2010
Verslag gelezen: 122
Totaal aantal bezoekers 28822

Voorgaande reizen:

08 November 2015 - 30 November 2015

Java-Batam-Sumatra-Java

04 Juli 2010 - 04 Juli 2011

Indonesische evenementen

15 Maart 2011 - 02 April 2011

Indonesiereis en samen terug...

31 Juli 2010 - 14 Augustus 2010

De hoogte in...

27 Juni 2010 - 27 Juni 2010

Dagje op de Dommel in Eindhoven

16 Mei 2010 - 01 Juni 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: