Voorbereidingen - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Ronald Verhagen - WaarBenJij.nu Voorbereidingen - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Ronald Verhagen - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen

Door: ronaldverh

Blijf op de hoogte en volg Ronald

13 Mei 2010 | Nederland, Eindhoven

Al langer ben ik met de voorbereidingen bezig, vorige week een gesprek gehad bij de GGD ivm de vaccinaties, wat een teleurstelling; het enigste wat getracht werd was mij zoveel mogelijk vaccinaties te verkopen. Ik had nog niet uitgesproken waar ik naar toe wilde gaan of de eerste stempels van de mogelijk noodzakelijke vaccinaties stonden erin...de GGD-arts reageerde verbaasd toen ik vermelde eigenlijk alleen de malariapillen te willen hebben. Kon ze het overbodig bestempelde vaccinatieboekje weggooien. In een ijltempo werd me nog van alles uitgelegd over alle risico's, het was niet meer dan een herhaling van alle goede voorlichting die ik al lang en breed had verzameld, lichtelijk nog in verwarring van het hoge commerciele gehalte van de GGD verliet ik het pand. Weer een illusie armer die ik nog had overgehouden als kind nadat ik als 7-jarige nog door een ggd-zuster in witte jas op de aanwezigheid van twee teelballetjes onderzocht werd, ik weet nog hoe ik ongemakkelijk de steun zocht bij mijn moeder.
Op tafel in mijn huis liggen allerlei boeken, folders en mappen klaar om meegenomen te worden. Ook allerlei informatie van het Ministerie van Buitenlandse Zaken liggen ertussen, het is in de tussentijd al zo gaan dollen van de regelgeving dat ik het even voor gelaten heb wat het is. Dat zien we straks wel weer als ik heerlijk aan het Toba-Lake zit te genieten in de armen van mijn lief.
Morgen nog even 4 miljoen Indonesische Rupiah ophalen bij het GWK zodat ik me even een miljonair kan wanen.

• 14 Mei 2010 - 09:50

Marcella:

hoi Ronald

Ben je al vertrokken? Wat heerlijk zeg. Een hele leuke vriendin....had er nog niet zo goed gezien. Heel veel succes en maak er een prachtige reis van

groetjes marcella

• 14 Mei 2010 - 19:26

Hugo:

Ja zeg! Het is inderdaad een leuke meid :-)

Sampaikan salamku kepada Henni!

Veel plezier!

• 15 Mei 2010 - 15:23

MacKerel:

Tjonge, 2 weken geleden op een campingfeest nog met je er over gesproken en dan plots is het zover.

Geniet ervan en laat je nergens naar downtown vervoeren met een "TAXI" kan heel anders uitpakken dan je verwacht. Blijf je volgen.

• 16 Mei 2010 - 14:26

Pa En Ma Verhagen:

het vertrek vanmorgen vanaf schiphol verliep goed volgen planning.hopen dat ook de reis en verblijf succesvol en prachtig zullen zijn.
    groetjes en liefs,ook voor henni

• 17 Mei 2010 - 11:48

Clazien:

Hoi Ronald ,
    kon het even niet laten om Henni te bellen , was fijn om te horen dat je was aangekomen .
    Geniet van je tijd daar , groetjes van Arie en Clazien.