Vertrek naar Kuala Lumpur, Maleisië - Reisverslag uit Medan, Indonesië van Ronald Verhagen - WaarBenJij.nu Vertrek naar Kuala Lumpur, Maleisië - Reisverslag uit Medan, Indonesië van Ronald Verhagen - WaarBenJij.nu

Vertrek naar Kuala Lumpur, Maleisië

Door: ronaldverh

Blijf op de hoogte en volg Ronald

17 Mei 2010 | Indonesië, Medan

Op tijd vertrokken vanuit Schiphol met de MH0017 naar Kuala Lumpur, mijn eerste vlucht met een Boeing 747. Wat een verschil met eerdere vluchten! Een immense ruimte en het laat mijn vliegangst wel afnemen omdat het er allemaal erg degelijk uitziet. Het was toch een moeilijk afscheid op schiphol en gierde de zenuwen door mijn lichaam toen ik besefte dat ik niet meer terug kon en het vliegtuig in moest gaan, maar wat een genoegen om de ruimte te zien in deze Boeing. Naast mij zitten twee aardige mensen die hun dochte gaan bezoeken op Bali die al 6 maanden daar verblijft in verband met haar studie. Omdat de vrouw ook erg zenuwachtig is voor het vliegen steekt ze me aan en neem ik toch maar snel een tabletje voor de ergste spanningen. Na 20 minuten voel ik dat de spanning langzaam verdwijnt.
De vlucht verloopt verder prima, het is duidelijk een veel comfortabelere vlucht in dit vliegtuig, de diverse films en de gesprekken met mijn buren maken de reis gemakkelijker. Een prachtige Japanse film bekijk ik twee keer, ik bedenk dat ik de titel niet moet vergeten maar weet nu alleen nog maar dat de titel met `Zero` begon!
Kuala Lumpur komt steeds dichterbij en door de intercom wordt aangegeven dat de landing ingezet gaat worden. Even keert de spanning terug maar na enkele minuten landen we veilig op Kuala Lumpur International Airport.
Het vergt nog enige inspanningen om allerlei immigration formulieren in te vullen maar na alle stempeltjes te hebben bemachtigd kan ik doorlopen naar de gate.

  • 18 Mei 2010 - 12:00

    Linda En Rob:

    Hallo ronald, het ziet er indrukwekkend en imposant(vliegveld) uit. Prachtig

  • 18 Mei 2010 - 19:58

    Je Zussie:

    wat leuk om zo op de hoogte te blijven van je reis !!!!
    Veel plezier en ben trots op je .

    Kus van je zus

  • 18 Mei 2010 - 19:59

    Marijke:

    Ha Ronald,

    Fijn dat je goed aan bent gekomen. Leuk zo'n reisverlag.

    Groetjes,
    Marijke.

  • 20 Mei 2010 - 10:27

    Marcella:

    Hoi Ronald...

    Wat fijn dat je goed bent aangekomen. Knap hoor!!! Leuke foto's. En wel even verder gaan met het reisverslag he :) Hartstikke leuk om zo op de hoogte te blijven!!

    groetjes aan je vriendin

    marcella

  • 20 Mei 2010 - 20:03

    Pa En Ma:

    hallo jongen het is nu woensdagavond 10.00 uur.dus bij jullie nu 04.00 s'nachts.hoe gaat het met de duifjes.we missen je verslagen,foto's en jou natuurlijk.laat wat van je horen.liefs en groetjes voor jou en henni.houdoe

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ronald

Na maandenlang alleen via sms en telefoon contact met mijn lieverd te hebben gehad zal ik haar op donderdag 17 maart in Medan Polonia Airport weer in mijn armen kunnen sluiten. Na eerst Sumatra en Java bezocht te hebben en van haar familie afscheid te hebben genomen komen we samen terug naar Nederland.

Actief sinds 13 Mei 2010
Verslag gelezen: 327
Totaal aantal bezoekers 28824

Voorgaande reizen:

08 November 2015 - 30 November 2015

Java-Batam-Sumatra-Java

04 Juli 2010 - 04 Juli 2011

Indonesische evenementen

15 Maart 2011 - 02 April 2011

Indonesiereis en samen terug...

31 Juli 2010 - 14 Augustus 2010

De hoogte in...

27 Juni 2010 - 27 Juni 2010

Dagje op de Dommel in Eindhoven

16 Mei 2010 - 01 Juni 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: