Ik word geinterviewd door journalist van Waspada - Reisverslag uit Samosir, Indonesië van Ronald Verhagen - WaarBenJij.nu Ik word geinterviewd door journalist van Waspada - Reisverslag uit Samosir, Indonesië van Ronald Verhagen - WaarBenJij.nu

Ik word geinterviewd door journalist van Waspada

Door: ronaldverh

Blijf op de hoogte en volg Ronald

27 Mei 2010 | Indonesië, Samosir

Helaas is dit verslag verloren gegaan door een technische fout, ik had een heel geinspireerd verhaal beschreven van ons bezoek aan een van de weinige "witte" stranden aan het Toba-lake. Nu terug in Nederland is het altijd wat lastiger om het in de juiste sfeer te beschrijven, zeker wanneer buiten de regen tegen de ramen slaat. We hadden daar een spontane ontmoeting met 2 heren die zaten te genieten van een een glaasje Tuak, na enige ogenblikken stelde hij zich voor als journalist van de Waspada, een bekende grote krant in Indonesie. Plots kwam hij voor me zitten, pakte een blocnootje en vroeg me om een interview waarbij diverse onderwerpen de revue passeerden. Na afloop werd er ook nog een foto gemaakt welke geplaatst zou worden.

• 27 Mei 2010 - 11:59

Hugo:

O, je bent al een beetje een beroemdheid :-)

• 28 Mei 2010 - 14:03

Ronald Verhagen:

Verslag op onduidelijke wijze verloren gegaan, het was weer een inspiritatief verhaal, ik baal ontzettend dat het verloren is gegaan!!
    Ik moet gaan afkoelen nu!

Ronald

Na maandenlang alleen via sms en telefoon contact met mijn lieverd te hebben gehad zal ik haar op donderdag 17 maart in Medan Polonia Airport weer in mijn armen kunnen sluiten. Na eerst Sumatra en Java bezocht te hebben en van haar familie afscheid te hebben genomen komen we samen terug naar Nederland.

Actief sinds 13 Mei 2010