Ongewilde bustocht naar Parapat - Reisverslag uit Siantar, Indonesië van Ronald Verhagen - WaarBenJij.nu Ongewilde bustocht naar Parapat - Reisverslag uit Siantar, Indonesië van Ronald Verhagen - WaarBenJij.nu

Ongewilde bustocht naar Parapat

Door: ronaldverh

Blijf op de hoogte en volg Ronald

28 Mei 2010 | Indonesië, Siantar

volgt nog

• 28 Mei 2010 - 20:31

Nathalie:

Hee Ronald,

Nou het ziet er allemaal erg indrukwekkend uit.Genoeg om nog lang van na te genieten. Geniet samen nog van de laatste dagen.

• 29 Mei 2010 - 18:03

Ma En Pa:

hallo beidjes.je houdt het wel spannend.kijken met smart uit naar je verslag van ongewilde busreis.hebben vandaag je huis gecleand.je buurvrouw mist je erg.wij ook trouwens.de temperaturen daar lijken wel heerlijk.nice pictures of henni.geniet er nog even van.het is zo maandag/dinsdag.voor het geval dat we geen verbinding meer hebben wensen we je een goede vlucht.tot dinsdag op station eindhoven love and greetings ma en pa

• 29 Mei 2010 - 20:40

A.N.D.Y.:

Hoi Ronald en Henni

Mooi en spannend verslag van wat je allemaal meemaakt daar. Volgens mij bevalt het je toch wel goed daar maar we zijn allemaal weer blij als je terug bent.
    Groetjes xxxxx

• 31 Mei 2010 - 17:53

Clazien :

Hoi Ronald ,
    hoorde vanmiddag van Henni dat je weer op weg bent naar huis , hoop dat je een fijne vlucht hebt gehad en we bellen je gauw , welkom thuis , Arie en Clazien.

• 01 Juni 2010 - 08:11

Marcella:

Hoi Ronald

Jij boos omdat je verslag verdwenen is. Ik zie inmiddels dat mijn reacties op jouw reisverslagen nergens te vinden zijn. Je hebt een prachtige vriendin en ik heb genoten van alle reisverslagen. Hartstikke leuk.

groetjes marcella

Ronald

Na maandenlang alleen via sms en telefoon contact met mijn lieverd te hebben gehad zal ik haar op donderdag 17 maart in Medan Polonia Airport weer in mijn armen kunnen sluiten. Na eerst Sumatra en Java bezocht te hebben en van haar familie afscheid te hebben genomen komen we samen terug naar Nederland.

Actief sinds 13 Mei 2010